Jelajahi ke 5 teluk berahi wanita

Bahagian sensitif wanita bukan hanya di kawasan organ intim atau payudara. Ada titik-titik lain yang bisa membuat wanita bergairah saat mendapat sentuhan pasangan.

Ketahui lapan titik-titik tersebut dan arahkan pasangan agar disentuh secara lembut untuk meningkatkan kualitas hubungan.

1. Rambut
Wanita memang sangat menyukai jika pasangan membelai rambut dengan lembut. Sentuhan hangat pada kepala dan rambut boleh menghilangkan stres dengan sangat berkesan.Biarkan tangan pasangan menyentuh kepala hingga belakang leher.

2. Tengkuk
Pada zaman Jepun kuno, bahagian belakang leher wanita dianggap sangat menarik oleh lelaki. Kerana bahagian tersebut merupakan kawasan erotis yang tidak tertutup kimono yang rumit. Sangat ini banyak lelaki yang jarang menyentuh tengkuk, padahal sentuhan dan ciuman di bahagian tersebut sangat menggairahkan.

3. Tulang leher
Bahagian tulang leher memang sangat menggoda. Apalagi apabila anda memakai kemeja. Minta pasangan untuk membelai lembut dan mengucup kawasan tersebut.

4. Punggung
Majoriti wanita menyukai sentuhan di bahagian belakang, apalagi jika disertai dengan gerakan menyapu yang lembut. Hal ini bisa sangat menenangkan sekaligus menggairahkan. Jadi, mengapa tidak memasukkan gerakan ini ke dalam rutin foreplay anda. Mintalah pasangan untuk mencium dan menyentuh punggung dengan lembut dan menggoda.

5. Daun telinga
Telinga adalah bahagian paling erotis dari tubuh wanita. Sentuhan dan ciuman di telinga akan membuat gairah bercinta meningkat drastis. Apalagi jika hal itu disertai dengan bisikan kata-kata manis yang tulus dari pasangan.

http://ruangberita.com/jelajahi-lima-titik-sensitif-wanita/

Perihal Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s